اجاق گاز برقی خرید از نمایندگی رسمی

اجاق برقی



اجاق برقی یکی از پر مصرف ترین وسایل خانگی است و از جمله وسایل ضروری در هر آشپزخانه ای به حساب می آید. داشتن یک اجاق برقی مناسب اثری مستقیم بر کیفیت غذای پخته شده خواهد داشت. امروزه اجاق های برقی در انواع مختلفی وجود دارند. جاق برقی وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق کار می کند. در این مدل به جای استفاده از شبکه و سر شعله از المنت های هات پلیت استفاده می شود که هر کدام دارای توان مخصوص به خود می باشند. از نظر تعداد شعله نیز مانند آن چه در مدل های اجاق گاز رومیزی گازی است مشابه هستند و به صورت ۲ تا ۵ شعله هستند. (البته اجاق برقی هایی که توسط برندهای کشورمان تولید می شوند، بیشتر به صورت ۲ شعله هستند).اما هنوز یک چیز دیگر در مورد اجاق  برقی باقی مانده و آن جنس صفحه مورد استفاده است. بهتر است بدانید که اجاق  برقی از نظر جنس صفحه به صورت شیشه، استیل و لعابی تولید می شود.

برای مشاور رایگان خرید و نصب توالت فرنگی تماس بگیرید. 09194109168 

اجاق گاز برقی رومیزی


ااجاق برقی11جاق گاز های برقی رو میزی در مواردی که امکان دارد اجاق گازی شما قطع شود بیشترین کاربرد را دارد علاوه بر این موضوع اجاق های رومیزی بسیار پرطرفدار هستند زیرا هنگام کار با اجاق گاز رومیزی آن را روی کابینت قرار می دهید و بعد از استفاده آن را جمع می کنید. اندازه اجاق گاز برقی رومیزی که می خواهید بخرید به اندازه خانه شما بستگی دارد. اگر تنها زندگی می کنید یک اجاق دو شعله ای نیز کفایت می کند. در یک خانواده ۳ یا ۴ نفره، اجاق گاز  برقی رومیزی با ۴ شعله کارآمد و اقتصادی تر است اما اگر نیاز به شعله های بیشتر دارید و مهمانی های زیادی را خودتان ترتیب می دهید می توانید با توجه به نیازتان اقدام به خرید اجاق گاز  برقی رومیزی با تعداد شعله مورد نظر کنید.





مصرف برقی اجاق گاز برقی چقدر است؟


مصرف برق اجاق گاز برقی زیاد است، در ایران گاز از برق ارزان تر است، بنابراین هزینه انرژی برای اجاق گاز ی در کشور ما کمتر است. هم چنین اجاق گاز برقی به دلیل امکان تولید حرارت بالا برای سرخ کردن نیز قابل استفاده نیست و با اجاق برقی نمی توان چیزی را سرخ کرد. اما مزیتی که اجاق گاز برقی دارد، به دلیل این که اجاق برقی با انرژی برق کار می کند و به دلیل  قدرت بالای آن پخت غذا در کوتاه مدت صورت می گیرد. این نوع اجاق، صفحه ای دیجیتال و لمسی دارد و ظاهر آن بسیار شیک و مدرن می باشد.


انواع اجاق برقی

  • اجاق برقی‌مسافرتی شارژی: معمولا پیدا کردن برق شهری یکی از مشکلاتی است که همیشه افراد برای استفاده از اجاق برقی در مسافرت با آن مواجه هستند. برای تامین برق مورد نیاز برای گرم نگهداشتن اجاق برقی شما نیاز به یک مبدل برق خودرو دارید تا برق ۱۲ ولت خودرو شما را به ۲۲۰ ولت تبدیل کند. متاسفانه قیمت این دستگاه خیلی زیاد است پس بهترین کار خرید اجاق شارژی می‌باشد.
  • اجاق برقی‌رومیزی: اگر اجاق آشپزخانه شما گاز سوز است و اجاق برقی را فقط به برای مواقعی که گاز قطع می‌شود می‌خواهید، بهتر است. به سراغ مدل‌های رومیزی بروید زیرا آن را روی کابینت قرار می‌دهید و بعد از استفاده آن را جمع می‌کنید. اجاق‌های رومیزی بسیار پرطرفدار هستند زیرا در گذشته هم از اجاق‌های گازی رومیزی بسیار استقبال می‌شد.

  • اجاق برقی صفحه‌ای: در واقع نوعی اجاق صفحه‌ای دقیقا شبیه نمونه گازی است که روی کابینت آشپزخانه شما نصب می‌شود. یکی از مزیت‌های این اجاق قیمت مناسب آن است، زیرا شما با نصف قیمت یک اجاق گازی می‌توانید، یک اجاق برقی خریداری نمایید. برخلاف تصور خیلی‌ها در برخی مدل‌ها دمای این نوع اجاق چند برابر بیشتر از نمونه گازی است.
  • اجاق برقی‌تو کار:در زمان‌های گذشته که اجاق‌های صفحه‌ای روی کار نیامده بودند، اجاق‌ها به صورت توکار بود و داخل کابینت قرار می‌گرفت. امروزه هم با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خیلی افراد این نوع اجاق را به اجاق صفحه‌ای ترجیح می‌دهند. تنها تفاوت این اجاق با نمونه گازی نوع سوخت آن است که به جای گاز از برق استفاده می‌شود.
  • اجاق برقی‌تک شعله: این مدل اجاق تنها دارای یک عدد شعله هستند که دمای آن نیز قابل تنظیم می‌باشد به همین دلیل به آن‌ها اجاق تک شعله گفته می‌شود. آیا تا به حال گازهای تشک شعله را دیده‌اید. اجاق برقی‌های تک شعله از قیمت مناسبی برخوردارند به همین علت شما می‌توانید در آشپزخانه خود حتما یک اجاق برقی رومیزی داشته باشید.

اجاق برقی رومیزی


خرید اجاق گاز برقی

برای خرید انواع اجاق گاز با کیفیت می توانید به سایت فروشگاهی اسنپ کالا مراجعه کنید و از اجاق گازهای رومیزی با برند های مختلف دیدن کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود اجاق گاز مد نظرتون رو به سبد خرید اضافه نمایید.

اجاق گاز برقی تک شعله


جاق برقی تک شعله اجاق گاز برقی تک شعله که  این مدل اجاق گاز برقی تنها دارای یک عدد شعله هستند که دمای آن نیز قابل تنظیم می باشد به همین دلیل به آن ها اجاق گاز برقی تک تک شعله گفته می شود. آیا تا به حال گازهای برقی تک شعله را دیده اید؟ اجاق برقی تک شعله ای از قیمت مناسبی برخوردارند به همین علت شما می توانید در آشپزخانه خود حتما یک اجاق برقی تک شعله رومیزی داشته باشید. اجاق گاز های برقی از نظر تعداد شعله انواع مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از انواع اجاق گاز برقی دو شعله، اجاق گاز برقی چهار شعله و اجاق برقی پنج شعله آن را تهیه کنید.





خرید اینترنتی اجاق برقی

جهت خرید اینترنتی  اجاق‌ برقی که برای آشپزخانه بسیار ضروری‌ است و تقریبا هر آنچه که مربوط به پخت و پز و آماده کردن غذا باشد توسط اجاق انجام می‌شود. و اجاق های برقی با  رشد روزافزون تکنولوژی دائما درحال تکامل و تغییر و تحول بوده اند و امروزه در بازار مدل‌های پیشرفته ‌تر و متنوع ‌تری از اجاق‌ برقی را می‌توانیم مشاهده کنیم و آن‌های برای آشپزخانه منزلمان خریداری کنیم. از آنجایی که قیمت اجاق برقی  همانند دیگر اجاق  ها در حال تغییر است شما می توانید با مراجعه به سایت اسنپ کالا قیمت اجاق برقی با انواع برند های با کیفیت را مشاهده و خریداری کنید.


خرید اینترنتی اجاق برقی

بهترین مارک اجاق برقی

این روزها برندهای ایرانی مانند مدل ‌های خارجی خود کیفیت بسیار بالایی را عرضه می‌ کنند که این امکانات در برابر قیمت آن‌ ها بسیار به صرفه است. برندهایی همچون اسنوا، اخوان، تکنوگاز، سینجر، کن، هاردستون (Hardstone) جزو بهترین برندهای ایرانی هستند که در کنار برندهای معروفی همچون لوفرا (Lofra)، دوو (Daewoo)، بوش (Bosch)، سامسونگ (Samsung) و ال جی (LG) در فروشگاه اینترنتی جرمنیکس و شرکت المانی جرمن سگال  جهت فروش اینترنتی عرضه می‌ شوندشرکت آلمانی جرمن سگال با بیش از 80 سال تجربه در ساخت و تولید انواع فر و اجاق گاز های برقی آلمانی با استفاده از مشاوران  و کارشناسان خود بهترین راه کار برای زیبایی آشپزخانه شما و ارایه کیفیت بالا در زمینه اجاق گازهای برقی و مسافرتی و فر و آون های برقی دارا می باشند.


قیمت اجاق برقی

قیمت اجاق های برقی بسیار متنوع است عواملی که در انتخاب اجاق برقی باید در نظر گرفت، همگی روی قیمت اجاق تاثیر می گذارند. برند، جنس، نوع و ابعاد همگی پارامترهای مهمی در تعیین قیمت هستند. بنابراین با توجه به موارد فوق الذکر می توان اجاق برقی مورد نظر را انتخاب نموده و سپس نسبت به خریداری اقدام کرد. 


خرید اجاق برقی از اسنپ کالا

یکی از مزیت های سایت اسنپ کالا مشاوره رایگان این سایت در زمینه انواع  اجاق گاز های برقی است در واقع شما می توانید  قبل از خرید هر یک از محصولات از این سایت با شماره 09194109168 تماس گرفته و از  مشاوره رایگان در مورد خرید محصول مورد نظر بهره مند شوید. کارشناسان و تیم پشتیبانی سایت اسنپ کالا  با نهایت ادب و احترام به تمامی سوالات شما عزیزان به بهترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد.