قیمت کابینت روشویی pvc

خرید روشویی کابینتی

با انتخاب و خرید روشویی کابینتی شیک و با کیفیت می توانید فضای سرویس بهداشتی لاکچری و خاصی داشته باشید. لازمه داشتن سرویس بهداشتی شیک و منحصر به فردی خرید روشویی کابینت دار مناسب با دکور سرویس، می تواند یک راحل ساده و ارزان قیمت باشد. در ادامه چندین مدل روشویی کابینتی با کیفیت از چند برند معتبر را معرفی می کنیم.

قبل از خرید می توانید از مشاره رایگان استفاده کنید 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

روشویی کابینتی


روشویی کابینت دارروشویی های کابینتی، روشویی هایی هستند که هم در سرویس های بهداشتی هم در حمام مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع روشویی ها با متریال های مختلف و طرح ها و رنگ های متنوع در بازار عرضه می شود. در این نوع روشویی ها از شیرآلات توکار استفاده می شود که جلوه خاصی به سرویس بهداشتی شما می بخشد. در گذشته روشویی هایی که مورد استفاده قرار می گرفته هیچ شباهتی با روشویی هایی که امروزه استفاده می کنیم ندارد. امروزه اگر به دکوراسیون های سرویس بهداشتی توجه کنید فول ست های پی وی سی از ورق های فومیزه را مشاهده می کنید.کابینت های ضد آب ورق فومیزه که جلوه خاصی به سرویس بهداشتی و حمام داده است.


انواع روشویی کابینت دار



روشویی کابینتی دیواری، روشویی کابینتی زمینی، روشویی کابینتی سنگی، روشویی کابینتی  ام دی اف، روشویی کابینتی یو پی وی سی



روشویی کابینتی

روشویی کابینتی دیواری


کابینت روشویی روشویی کابینتی  دیواری فضای کم تری را در سرویس بهداشتی اشغال می ‌کند، به همین دلیل برای سرویس‌ های بهداشتی کوچک نیز مناسب است. به دلیل حجم کم این مدل جابه‌ جایی آن بسیار راحت‌ تر از مدل پایه دار می باشد، این مدل کابینت به دلیل این که کاملا به دیوار متصل می شود برخوردی با زمین ندارد، شستن زمین سرویس بهداشتی بسیار راحت خواهد بود و نظافت کابینت این مدل روشویی نیز آسان‌ تر می باشد. در کابینت روشویی سرویس بهداشتی دیواری با طول زیاد از کاسه روشویی سنگین استفاده نمی شود،  هنگام خرید به این نکته توجه کنید که اگر روشویی کابینت دار از جنس با کیفیت تولید نشده باشد اصطلاحا شکم می دهد و فرم اولیه خود را از دست خواهد داد.





روشویی کابینتی زمینی


روشویی کابینتی زمینیروشویی کابینتی زمینی یا روشویی پایه دار که یکی از فواید این روشویی کابینتی پایه دار قرار گرفتن کامل آن روی سطح زمین می باشد که وزن زیادی را تحمل می کند. در این مدل محدودیتی در انتخاب کاسه روشویی نخواهد داشت و می ‌توان مدل مد نظر را با هر وزنی انتخاب کرد، به دلیل قرارگیری کابینت روشویی سرویس بهداشتی پایه دار جلوی دیوار می‌ توان از فضای پشت آن برای مخفی کردن لوله‌ های سرد و گرم استفاده کرد.





ابعاد روشویی کابینتی


بعاد روشویی کابینتیابعاد روشویی‌ ها با توجه به مورد نیاز در سرویس بهداشتی با ابعاد مختلفی به بازار وارد می ‌شوند. همان طور که می‌ دانید در معماری و دکوراسیون جدید، استفاده بهینه از فضا اهمیت زیادی دارد. در معماری بیشتر خانه‌ های امروزی، فضای زیادی برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته نمی ‌شود. همین موضوع استفاده بهینه از فضا را مهم و ضروری می ‌کند. به همین علت شما باید یک روشویی کابینتی با ابعاد متوسط بخرید. در این صورت فضای زیادی در سرویس بهداشتی اشغال نخواهید کرد. ارتفاع روشویی از دیگر پارامترهای مهم برای خرید روشویی کابینتی است. ارتفاع این روشویی باید با قد کمر شما هم ‌اندازه باشد. این موضوع استفاده از روشویی را ساده ‌تر می ‌کند. ارتفاع استاندارد برای روشویی 850 میلی‌متر(85 سانتی‌متر) است. اگر شما فرد قد بلندی هستید، بهتر است روشویی بلند تری برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.





خرید روشویی کابینتی کوچک


روشویی کبینتی کوچکروشویی کابینتی کوچک و مناسب برای سرویس‌های بهداشتی با فضا و پهنای کمتر است. جنس این روشویی کابینتی ها معمولا از ورق پی وی سی می‌باشد که کاملاً در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و دچار باد کردگی و خمیدگی حاصل از مجاورت با آب نمی‌گردد. ذخامت ورقِ بکار برده شده در دیواره‌ها و درب کابینت روشویی ۱۶ میلیمتر و ورق کف کابینت ۱۲ میلیمتر ذخامت دارد.
این کابینت روشویی  های کوچک ۴۰ سانتیمتر عرض و ۲۸ سانتیمتر عمق و ۴۵ سانتیمتر ارتفاع دارد که فضای داخلی ای معادل ۵۰ لیتر ، برای قرار دادن و سازماندهی وسایل را ایجاد می‌کند. ابعاد کلی این کابینت روشویی کوچک ، با احتساب سنگ روشویی برابر است با : عرض ۴۶ – عمق ۳۱ و ارتفاع ۵۸ سانتیمتر
درب این روشویی کابینتی کوچک، جکی بوده و رو به پایین باز می‌شود. لولاهای استفاده شده برای درب، تمامی آرام بند می‌باشند و به منظور جلوگیری از رهایی و افتادگی درب، درب کابینت مجهز به جکِ نگهدارنده می‌باشد.




خرید روشویی کابینتی بزرگ


روشویی کابینتی بزرگروشویی های کابینتی بزرگ برای دکوراسیون های داخلی امروزی و ساده انتخابی مناسب و ایده آل محسوب نمی شوند و شما باید ابعاد این نوع روشویی ها را با توجه ابعاد سرویس بهداشتی خود انتخاب نمایید. چرا که امروزه فضای کمتری به سرویس بهداشتی اختصاص می دهند. روشویی های کابینت دار بزرگ کاربردی هستند و شما می توانید از فضای زیر سینک این روشویی ها برای نگهداری مواد بهداشتی و شوینده و … استفاده نمایید ولی اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است بهتر است از روشویی های کابینت دار کوچک استفاده نمایید زیرا این مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند. برای فضای سرویس بهداشتی بزرگ می توانید از انواع روشویی های کابینت دار دیواری و پایه دار بزرگ هم استفاده کنید.





روشویی کابینتی یو پی وی سی


روشویی کابینتی یو پی وی سیکابینت پی وی سی روشویی از یک سری ویژگی  ها برخوردار است که باعث شده است بسیاری از افراد برای منازل خود این محصول را انتخاب کنند. برترین ویژگی های کابینت pvc سرویس بهداشتی عبارتند از:
ماندگاری بالا: کابینت روشویی پی وی سی نسبت به سایر کابینت روشویی ها ماندگاری بسیار بالاتری دارد. بعد از مدت ها کیفیت خود را از دست نمی دهد و نیازی به رنگ آمیزی دوباره ندارد PVC جزو مواد تجزیه ناپذیر به حساب می آید.
ضد آب: یکی از بهترین مزایای کابینت روشویی pvc ضد آب بودن آن است. طوری که می توان ادعا کرد به هیچ عنوان آب از جداره ای آن نفوذ نمی کند و رطوبت در آن هیچ اثری نخواهد گذاشت.
ضد خش: کابینت روشویی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نمای دیگری خواهد داد اما اگر کابینت روشویی خط و خش بردارد چطور؟ شما با انتخاب کابینت روشویی پی وی سی خیالتان برای همیشه می تواند از بابت خط و خش راحت باشد چرا که کابینت روشویی پی وی سی در برابر خط و خش مقاومت بسیار زیادی دارد.
عایق گرما و حرارت: این مزیت را اکثر کابینت روشویی ها دارند و یکی از ملزومات می تواند باشد.
نصب آسان با هزینه ی اندک: کابینت روشویی پی وی سی بسیار راحت نصب می شود و هزینه نصب آن از سایر کابینت روشویی ها پایین تر است. البته این به دلیل بی کیفیت تر بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که طراحی آن بدون پیچیدگی های بسیار است.



روشویی کابینتی معمولی یا ساده


روشویی کابینتی سادهروشویی کابینتی معمولی یا ساده جزء طرح هایی هستند که  معمولا از دوام و میزان استحکام کم تری برخوردار هستند. کاملا ساده و بدون هیچ المان اضافه ای طراحی و تولید می شوند. به نسبت دیگر طرح ها از قیمت کم تری در بازار برخوردار می باشند. این نوع از روشویی های کابینتی را می توان جزء روشویی های مدرن به حساب آورد که برای اکثر دکوراسیون های ساده مناسب است






خرید روشویی کابینتی


فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا به عنوان یک واسطه مستقیم بین برند های مختلف و مشتریان می باشد برای خرید انواع روشویی کابینتی با برند های معتبر می ‌توانید به سایت فروشگاهی اسنپ کالا مراجعه و با اطمینان کامل خرید کنید. در سایت اسنپ کالا می‌ توانید انواع روشویی را با تنوع قیمت، مدل، رنگ و اندازه مشاهده کنید. شما باید با توجه به سبک دکوراسیون، ابعاد مورد نیاز، رنگ مورد نظر و ... خرید روشویی کابینت ‌دار را از سایتاسنپ کالا انجام دهید.

قیمت روشویی دستشویی


روشویی دستشوییقیمت روشویی  دستشویی به عوامل مختلف همچون اندازه و ابعاد، نوع متریال، برند تولیدی، مدل طراحی و... مربوط می ‌شود. هر چه ابعاد تولیدی روشویی بیشتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. متریال مختلفی برای تولید روشویی استفاده می‌ شود. این مواد بر قیمت نهایی روشویی تاثیر دارند. روشویی‌های دستشویی با تنوع مدل طراحی و عرضه می‌ شوند. بعضی از مدل‌ها با دقت و ظرافت زیادی تولید می ‌گردند و به همین علت قیمت بیشتری دارند.









فروش اینترنتی روشویی کابینتی


فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا  یک فروشگاه تخصصی است که تمرکز خود را بر محصولات مرتبط با حمام و سرویس  بهداشتی از جمله روشویی های مدرن، روشویی های پی وی سی، روشویی های کابینت دار، روشویی ایستاده، روشویی دیواری و... گمارده است. تا به واسطه این تمرکز و تلاش مداوم کارشناسان، قادر به ارائه محصولات با کیفیت و با دوام باشد. بررسی دقیق محصولات عرضه شده، شناسایی و همکاری با تامین کنندگان و تولید کنندگان معتبر در راستای ارائه محصولاتی درخور و با قیمت مناسب، سیاست های اصلی این فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهد. شما می توانید با چند کلیک ساده در این سایت روشویی کابینتی منتاسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تهیه کنید.