قیمت وان جکوزی تنسر

وان جکوزی حمام تنسر

وان جکوزی های خانگی تنسر یکی از محصولات تولید شده در این شرکت می باشد. تنسر از آن دسته از شرکت های مطرح است که دارای نشان بازرگانی اروپا CE می باشد و نشان سیستم مدیریت کیفیت از موسسه QAL را دارا است. این کارخانه علاوه بر تولید وان جکوزی حمام تنسر، به تولید شیر دوشی، زیر دوشی، کابین دوش و همچنین شیرآلات نیز می پردازد. در این مقاله قصد داریم تا از مهم ترین محصول آن یعنی وان جکوزی های خانگی تولید شده در این شرکت صحبت کنیم پس تا انتهای این مقاله با اسنپ کالا همراه باشید.

 

انواع وان جکوزی حمام تنسر

همانطور که گفته شد برند تنسر یکی از شرکت های تولید کننده وان حمام است که با استاندارد های روز دنیا به راه خود ادامه می دهد. این شرکت با تولید وان جکوزی حمام در سه ابعاد کوچک، بزرگ و استاندارد توانسته انواع وان جکوزی تک نفره و دو نفره را تولید کنید. در ادامه تمامی اندازه های موجود برای این مورد را توضیح خواهیم داد.

  • وان جکوزی حمام تنسر اندازه کوچک

همانطور که می دانید با تغییرات محیطی منازل رو به آپارتمانی شدن رفتند و از این جهت کوچک تر شدند. پس داشتن یک وان جکوزی مناسب با این ابعاد از حمام یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک محصول می تواند دارا باشد. وان جکوزی حمام تنسر در ابعاد کوچک به طول 90 تا 140 سانتی متر و همچنین عرض 70 الی 75 سانتی متر می باشد.

  • وان جکوزی حمام تنسر سایز استاندارد

از بهترین و محبوب ترین ویژگی های وان جکوزی، استاندارد بودن اندازه آن می باشد. از این رو وان جکوزی حمام تنسر سایز استاندارد تمامی شرایط را برای داشتن یک وان خانگی فراهم می کند. این محصول در سایز به طول 170 الی 175 سانتی متر و عرض 70 الی 95 سانتی متر می باشد.

  • وان جکوزی حمام تنسر سایز بزرگ

این وان جکوزی همانطور که گفته شد سایز بزرگ است و به طبع برای حمام هایی با فضای بزرگ مناسب می باشد. اندازه این وان جکوزی حمام تنسر به طول 170 الی 190 سانتی متر و عرض آن نیز 100 الی 140 سانتی متر می باشد.

شاسی وان جکوزی حمام تنسر

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های یک وان جکوزی حمام این است که دارای یک شاسی با کیفیت و عموما ضد زنگ باشد. جنس شاسی وان جکوزی حمام تنسر نیز از استیل ضد زنگ می باشد و از این رو جایی برای نگرانی نیست و خیلی راحت می توانید برای جابجایی و بالا و پایین کردن وان جکوزی حمام تنسر از این شاسی استفاده کنید. همچنین وان جکوزی های برند تنسر دارای 5 سال گارانتی می باشد تا خیال مشتریان خود را از هر جهت راحت کند.

 

جنس بدنه وان جکوزی حمام تنسر

آنتی باکتریال بودن بدنه وان جکوزی حمام تنسر یکی از بهترین ویژگی هایی است که برای این محصول وجود دارد. همچنین استفاده کردن از ورقه های فایبر گلاس باعث شده تا مقاومت این وان جکوزی در برابر ضربه بالا رود و در نتیجه آسیب و شکسیتی برای این محصول بوجود نیاید. در کنار این موارد همانطور که گفته شد برند تنسر به دلیل استاندارد سازی بر پایه قوانین اروپا از PMMA/ ASB/ PMMA نیز استفاده می کند.

 

شیرآلات جکوزی وان جکوزی حمام تنسر

بر اساس سلیقه و انتخاب مورد نظر مشتری می توان این شیرآلات را انتخاب کرد. همچنین برند تنسر این شیرآلات را بر اساس رنگ های مطرح جهانی یعنی رز گلد، طلایی، کروم، استیل و سفید برای مشتریان تهیه کرده است و از این جهت خیلی راحت می توان هر کدام را با وان جکوزی حمام تنسر هماهنگ کرد. همچنین جنس و متریال به کار رفته در آن ها نیز از مقاوم ترین و بهترین مواد است.

 

لیست قیمت وان جکوزی حمام تنسر

فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید وان جکوزی حمام تنسر می باشد زیرا شما می توانید در فروشگاه کوچک به اندازه صفه موبایل، تمامی محصولات وان جکوزی این برند را مشاهده کنید و همچنین کاتالوگ مربوط به آن را ببینید و در نهایت از قیمت مطلع شوید. تخفیف های در نظر گرفته شده برای مشتریان نیز یکی دیگر از خدماتی است که سایت اسنپ کالا در اختیار شما قرار ی دهد. اندازه و تیپ و تمامی آپشن های این وان جکوزی در سایت اسنپ کالا قابل مشاهده است.

 

نمایندگی های وان جکوزی حمام تنسر

فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است و از این رو یکی از نمایندگی معتبر و مطمئن این برند به حساب می آید. شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت وان جکوزی حمام تنسر را با بیش ترین تخفیف ها و کیفیت شرکت خرید کنید. شما می توانید از انواع مدل های این محصول نیز دیدن فرمایید.

 

خرید وان جکوزی حمام تنسر

با مشاهده کاتالوگ های این برند در اسنپ کالا می توانید هر کدام از مدل های این وان جکوزی را به لیست خرید خود اضافه کنید و مطابق با سلیقه خود هرکدام از آن ها را خریداری نمایید. سایز و رنگ مورد نظر و همچنین تمامی مشخصات وان جکوزی حمام تنسر را در سایت اسنپ کالا مشاهده نمایید.