وان حمام باداب

وان حمام ساده باداب

وان حمام خانگی باداب

باداب تولید کننده انواع وان حمامی فعالیت خود را از سال 1372 در زمینه ساخت قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت در کرج آغاز کرده است در حال حاضر باداب علاوه بر وان حمام تولیدات دیگری نیز مانند انواع جکوزی _  زیردوشی - اتاق دوش و اتاق سونا نیز تولید می کند.

در حال حاضر گروه صنعتی باداب مجموعه ای متنوع از محصولات را که از هر نظر قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی می باشد تولید می نماید.

مرتب سازی بر اساس:

انواع وان حمام باداب

وان های حمام باداب در انواع مدل و ابعاد تولید می شود و برای حمام آپارتمان های کوچک و بزرگ قابل نصب است. ما در فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا تمامی مدل های وان ساده باداب را سایز و مشخصات و آپشن ها همراه با قیمت در اختیار خریدارن عزیز قرار داده ایم تا به راحتی مشاهده، بررسی و خرید نمایند.

وان حمام کوچک باداب

وان حمام کوچک باداب به وان هایی گفته می شود که طول وان ها کوچکتر از 140 سانتی متر باشد مانند مدل 001 که ابعاد این وان 70*120 می باشد یعنی طول وان 120 سانتی متر و عرض وان 70 سانتی متر است.

وان حمام بزرگ باداب

وان حمام بزرگ باداب به وان هایی گفته می شود که طول آنها معمولا از 170 سانتی متر بزرگتر باشد وان هایی که طول آنها 175 و یا 180 سانتی متر می باشد جز وان های بزرگ باداب حساب می شود.

وان حمام تک نفری باداب

وان های حمام تک نفری باداب وان هایی هستند که عرض آنها ما بین 70 الی 100 سانتی متر می باشد.

وان حمام دو نفری باداب

وان های حمام دو نفری باداب وان هایی هستند که عرض آنها بزرگتر از 100 سانتی متر می باشد. اکثر وان های دونفری باداب که مستطیلی هستند داری سایز 120*170 و یا 120*175 سانتی متر می باشند.

مشخصات وان ساده باداب

شاسی وان باداب

شاسی های مورد استفاده برای وان های حمام باداب تماما از استیل ضد زنگ ساخته می شود که در برابر خردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.

بدنه وان باداب

 با تقویت فایبرگلاس استفاده می کند که تماماPMMA/ABS/PMMAبرند باداب برای ساخت بدنه وان های حمام از ورق های

ضد قارچ و آنتی باکتریال هست.

زیر سری باداب وان

زیر سری ها یا همان بالشتک سر مورد استفاده شده در وان های باداب از جنس چرم صنعتی بسیار نرم و راحت می باشد.

لیست قیمت وان باداب

شما می توانید بروز ترین لیست قیمت وان های حمام باداب را در اسنپ کالا مشاهده کنید. قیمت وان ها با توجه به آپشن ها مانند زیر سری و پانل بغل و نوع زیر آب قابل تغییر است.

خرید وان حمام باداب از اسنپ کالا

برای خرید وان حمام باداب ما به شما فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا را پیشنهاد می کنیم. اسنپ کالا به عنوان نمایندگی رسمی محصولات باداب تمامی مدل های وان حمام را با لیست قیمت کارخانه به خریداران عرضه می کند و تمامی مدل ها دارای گارانتی اصالت کالا می باشد.