فروش شیرآلات KWC کی دبلیو سی

شیرآلات kwc کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی جزء برند های سوییسی است که در سال 1380 با شرکت شیرآلات ایران، با عقد قراردادی رسما همکاری خود را با این برند در ایران آغاز کرد. تمامی مدل های شیرآلات kwc با تکنولوژی کاملا متفاوت نسبت به برند های دیگر تولید شده و معمولا محصولا برند kwc چشمی، لمسی، توکار، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی می باشد که در بازار عرضه می شود.

قبل از خرید می توانید از مشاره رایگان استفاده کنید 09194109168 تماس بگیرید.

مرتب سازی بر اساس:

نکاتی که قبل از خرید شیرآلات kwc باید بدانید!!

خرید شیرآلات kwc

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه نمایید، جنس شیرآلات است. جنس شیرآلات به دو دلیل عمده جزء نکاتی است که بررسی آن قبل از خرید شیرآلات اهمیت دارد؛ اولی دوام بیشتر شیر و دومی سلامت بدنه، جنس بدنه شیرآلات معمولا از آلیاژ برنج یا سرب است. آلیاژ برنج استحکام بسیار بالایی دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بدنه شیرآلات باشد. شیرآلاتی که جنس بدنه آنها از فلز سرب است، شاید استحکام بالایی را تجربه کنند اما ثابت شده است که پس از مدتی سرب موجود در بدنه با آب واکنش شیمیایی می دهد و به دلیل سمی بودن این فلز، سلامتی انسان را تهدید می کند.اما در ساخت شیرآلات کی دبلیوسی به  از استیل برای بدنه شیرآلات استفاده می شود و می تواند خیال انسان ها را از داشتن یک شیر با بدنه مستحکم راحت کند. علاوه بر موارد فوق نکاتی  که قبل از خرید باید به آن توجه شود، آبکاری و داشتن پرلاتور می باشد که همه موارد فوق در شیرآلات kwc به خوبی رعایت شده است.

خرید اینترنتی شیرآلات kwc



شیرآلات کی دبلیوسیخرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی از طریق فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا که یکی از نمایندگی های شیرآلات KWC است، محصولات این تولید کننده را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرارمی دهد. همچنین تخفیفات ویژه ای که سایت اسنپ کالا برای محصولات خود از جمله شیرآلات کی دبلیو سی (KWC) درنظر گرفته است، به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات خود را با هزینه کمتری نسبت به دیگر فروشگاه ها خریداری نمایند. در واقع این فروشگاه اینترنتی تمام محصولات شرکت kwc را به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما برای خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی KWC از فروشگاه اسنپ کالا کافی است محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید و پس از انجام فرآیندهای تسویه حساب، محصول را در سریعترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر احساس نمودید که پیش از خرید نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان ما به صورت خطوط تلفن و واتساپ 09194109168  ارتباط برقرار نمایید.


لیست قیمت شیرآلات کی دبلیوسی 

شیرآلات کی دبلیوسی برای تهیه لیست قیمت شیرآلات کی دبلیوسی شما می توانید به سایت فروشگاهی اسنپ کالا مراجعه کنید و علاوه بر قیمت شیرآلات، تنوع شیرآلات کی دبلیوسی را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود شیرآلات  مورد نظر خود را در سایت فروشگاهی اسنپ کالا انتخاب کنید. علاوه بر این موضوع می توانید قیمت های به روز شیرآلات kwc را ببینید و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید. با توجه به این که اسنپ کالا بدون واسطه و مستقیم از کارخانه شیرآلات را برای شما مشتریان عزیز ارسال می کند شما هیچ هزینه ای اضافی پرداخت نمی کنید و جنس خریداری شده با لیست قیمت کارخانه برای شما عزیزان فروخته می شود پس با اطمینان کامل از سایت خرید کنید.
 

چرا شیرآلات کی دبلیوسی با کیفت است؟



شیرآلاتkwcعموما شیرآلاتی با کیفیت تلقی می شوند که علاوه بر کیفیت، استاندارد هم باشد، شیرآلات کی دبلیو سی هم جزء این شیرآلات محسوب می شود. مهم ترین و مطمئن ترین روش برای اطمینان از خرید شیرآلات استاندارد، داشتن نشان استاندارد می باشد که کیفیت شیرآلات را تضمین می کند. در زیر به چند نمونه از خصوصیات شیرآلات با کیفیت kwc اشاره شده است.

جنس شیرآلات استاندارد            ارتفاع علم شیرآلات

نصب آسان شیرآلات                 دوام شیرآلات باکیفیت

گارانتی شیرآلات                       آبکاری شیرآلات


شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش کی دبلیو سی


شیر کی دبلیوسیشرایط گارانتی و  بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی  kwc، رعایت چند مورد ضروری است:
توجه داشته باشید در هنگام خرید، حتما کارت گارانتی خود را دریافت کنید. همچنین در صورت بروز مشکل و مراجعه به نمایندگی ها و واحدهای خدمات پس از فروش حتما کارت گارانتی خود را همراه داشته باشید.
در صورت بروز هرگونه مشکل به سرویس کاران واحدهای خدمات پس از فروش شرکت kwc مراجعه کنید.
جهت تمیز کردن بدنه شیرآلات بهداشتی کی دبلیو سی، از سرکه و آب یا مایع دستشویی و آب استفاده کنید. هرگز برای شستشو و تمیز کردن از اسکاچ، جوش شیرین و یا سایر مواد سفید کننده قوی استفاده نکنید.
در هنگام خرید حتما از وجود تمامی متعلقات و قطعات مورد نیاز اطمینان حاصل کنید.
یا رعایت همین چند نکته به راحتی می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت کی دبلیو سی بهره مند شوید.
ضمنا برای اطلاع از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کی دبلیو سی، می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

مصرف بهینه آب (بدون کاهش فشار آب) در شیرآلات kwc


شیرآلات پر فشار kwcاگر مصرف بهینه آب بدون افت فشار آب برای شما اهمیت دارد بهترین گزینه برای شما شیرآلات کی دبلیوسی می باشد. با توجه به شرایط فعلی و بحران کمبود آب موجود در ایران، شیرآلات کی دبلیوسی ایرانی کم مصرف می توانند نقش مهمی در حفظ منابع داشته باشند. چرا که شعار و هدف این شرکت مصرف بهینه آب می باشد. مهمترین عامل کاهش مصرف آب در این شیرآلات، پرلاتور می باشد که می تواند حتی تا 90% باعث صرفه جویی گردد. علاوه بر صرفه جویی، با ایجاد فشار مناسب و پاشش آب در سطح وسیع تر، سرشیر کاهنده مصرف آب سهولت و لذت شستشو را افزایش می دهند. عامل دیگر در شیرآلات کی دبلیو سی استفاده از کارتریج شیر اهرمی کم مصرف مانند کارتریج 25 می باشد. دبی این نوع کارتریج حدود 14 لیتر در دقیقه می باشد که در مقایسه با دبی 22 لیتر در دقیقه کارتریج های متداول، صرفه جویی قابل ملاحظه ای را ایجاد می نماید. در هنگام خرید شیرآلات اهرمی کی دبلیوسی می توانید با خیال آسوده محصول مورد نظر را خریداری کنید چرا که  استاندارد کم مصرف بودن در شیرآلات کی دبلیوسی به خوبی رعایت شده است.


انواع شیرآلات kwc

شیرآلات چشمی هوشمند، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی.

شیرآلات چشمی هوشمند kwc

شیرآلات چشمی هوشمند kwcشیرالات چشمی هوشمند KWC که با باتری کار می کنند و مجهز به نمایشگر هشدار اتمام باتری هستند. همچنین تمامی شیرآلات هوشمند کی دبلیو سی دارای سنسور الکترونیکی قابل برنامه ریزی می باشند. شیر چشمی آوا توکار علاوه بر این ویژگی ها، از دو ویژگی قابلیت تنظیم شستشوی خودکار آب مانده در لوله به هنگام سفر و قابلیت تنظیم روشن و خاموش ماندن دائم سنسور جهت استفاده در مواقع خاص برخوردار است. از مزایای استفاده از شیرآلات هوشمند چشمی کی دبلیوسی می توان به خرابی کمتر همچنین مصرف بهینه آب وجلوگیری از انتشار میکروب و باکتری و باقی نماندن لکه آب اشاره کرد.




شیرآلات توکار کی دبلیوسی


شیرآلات توکار کی دبلیوسیشیرآلات توکار کی دبلیو سی kwc یکی از بهترین نوع شیرآلات توکار است که توسط یک شرکت ایرانی تولید و به بازار ارائه شده است. شیرآلات توکار kwc علاوه بر زیبایی، از لحاظ کیفیت و استاندارد بودن نیز به راحتی با بهترین برند های خارجی قابل رقابت است.







شیرآلات رنگی کی دبلیوسی

شیرآلات رنگی کی دبلیوسیاز شیرآلات رنگی کی دبلیوسی  می توان در تمامی شیرآلات مورد استفاده در منازل استفاده نمود به طوری که شیرآلات رنگی متناسب با سلیقه اعضای خانواده می تواند در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نصب شود و زیبایی خاصی به این نقاط از خانه ها ببخشد. در بخش شیرآلات آشپزخانه کی دبلیو سی، شیر منحصر بفرد آیو پول اوت موجود است که علاوه بر تولید در رنگ های کروم، گلد، رزگلد، سفید و مشکی در تمامی رنگ های فانتزی موجود در بازار مانند آبی، قرمز، سبز، صورتی، زرد و نارنجی وجود دارد.


 

شیرآلات ترموستاتیک کی دبلیوسی



شیر ترموستاتیک کی دبلیوسی

مهم‌ترین مزیت شیرهای ترموستاتیک کی دبلیوسی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی آن‌ها است. با استفاده از تنظیمات TRV خود، دمای اتاق را کنترل کرده و با صرفه‌جویی در هزینه، از گرم شدن بیش از حد ناشی از سوپاپ‌های دستی جلوگیری می‌کنید. شیر های ترموستاتیک کی دبلیوسی در انواع حمامی و توالت در بازار عرضه می شود.





شیرآلات الکترونیکی کی دبلیوسی


شیرآلات الکترونیکی کی دبلیوسی  با رنگ های کروم و طلایی تولید و عرضه گردیده است. شرکت کی دبلیوسی تلاش نموده تا همواره کیفیت و دوام را در محصولاتش به نمایش بگذارد. این شیرآلات با کیفیت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت کی دبلیوسی است.

چرا کیفیت شیرآلات توکار کی دبلیوسی از کیفیت شیرآلات روکار آن مهم‌ تر است؟

انواع شیرآلات بهداشتی کی دبیلوسیکیفیت شیرآلات توکار kwc مهم تر است چرا که، شیرآلات توکار بهداشتی کی دبلیوسی، شیرآلاتی هستند که مغزی آن‌ها درون دیوار نصب می‌شود؛ در نتیجه کیفیت مغزی و رویه آن‌ها در این نوع شیرآلات بسیار مهم و حیاتی است. چرا که درصورت پایین بودن کیفیت شیرآلات توکار kwc و متعلقات آن‌ها، ممکن است بارها مجبور به تخریب دیوارها شوید.


لیست قیمت شیرآلات kwc را از کجا بگیریم؟


جهت تهیه لیست قیمت شیرآلات kwc می توانید به سایت فروشگاهی اسنپ کالا مراجعه کنید. در این سایت آخرین قیمت محصولات گذاشته می شود.