خرید وان حمام ریتون

برای راهنمای رایگان خرید وان حمام برند ریتون  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

 وان حمام ساده ریتون

وان حمام برند ریتون از کمپانی ریتون است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است . این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع شیر آلات، فلاش تانک و دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی است.

وان حمام برند ریتون از بهترین نوع استیل برای شاسی کشی استفاده کرده است و در کل از ورقه های آکرلیک برای ساخت این محصول استفاده کرده و یکی از بهترین وان ها را تولید کرده است.

 مراحل خرید اینترنتی وان حمام ریتون

برای خرید وان حمام ریتون به صورت اینترنتی ابتدا باید وارد سایت شوید سایت فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا را سرچ کنید و ابتدا به عنوان یک مشتری مدل وان حمام ریتون مد نظر خود را انتخاب کرده، سپس سایز، نوع تیپ، با شیر آلات و بدون شیر آلات را انتخاب کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

 خرید از اسنپ کالا از تمامی شهر های ایران امکان پذیر است و ارسال به تمامی نقاط ایران صورت میگیرد. هم چنین می توان پرداخت را درب منزل انجام داد و هنگام خرید فقط 15% آن را پرداخت کرد. از طرفی در صورت نداشتن اطلاعات کافی می توانید با کارشناسان فروش اسنپ کالا تماس برقرار کرده و حتی به صورت آنلاین اطلاعات کافی و مشاوره های رایگان را دریافت کنید.

 نکات قبل از خرید وان حمام ریتون

پیش از آن‌ که برای خرید وان حمام ریتون اقدام کنید ابتدا باید ابعاد وان را نظر بگیرید که کاملا متناسب با سایز سرویس بهداشتی شما باشد.

 از طرفی باید انتخاب کنید که وان تک نفره نیاز دارید یا دو نفره و در وهله بعدی بررسی کنید که با توجه به  سلیقه شما بهتر است زیر سری در کدام جهت قرار داشته باشد.

ابعاد و سایز وان حمام ریتون

ابعاد و سایز وان حمام‌ ریتون از بزرگترین سایز تا کوچک ترین سایز طراحی شده اند. معمولا سایز ها از طول و عرض ۹۰ سانتی متر شروع شده و تا طول و عرض ۲ متر ادامه دارند.

لوازم همراه وان حمام ریتون

لوازم همراه وان حمام ریتون در واقع تمامی تجهیزاتی هستند که یک وان به آن ها در صورت ارائه خدمات بهتر نیاز دارد. بنابراین بهتر است این لوازمات نیز به همراه وان حمام ریتون خریداری شوند. انواع لوازمات پس از انواع مدل های وان در زیر به اشتراک گذاشته شده تا شما عزیزان بتوانید  با تمامی ان ها آشنا شوید.

 لوازمات سه مدل : پنل کوچک، زیر آب و زیر سری هستند. زیر آب ها به منزله یک سیفون خروجی آب هستند که یا پدالی اند یا به صورت اتوماتیک‌.

لیست قیمت وان حمام ریتون

در انتهای مطالب لیست قیما وان حمام ریتون برای شما عزیزان قرار داده شده و شما با مطالعه این لیست می توانید از تمامی قیمت ها مطلع شوید.

وان حمام تک نفره ریتون

وان حمام‌ تک نفره در واقع از سایز های کوچکی برخوردار است و متناسب با سرویس های بهداشتی متوسط ساخته شده است. وان حمام تک نفره ریتون در حالت استاندارد عرض ۷۵ و ۸۵ و طول ۱۶۰ و ۱۷۰ دارد.

وان حمام دو نفره ریتون

امروزه یکی از شیک‌ ترین وان‌ها وان حمام  دو نفره ریتون است. سایز این مدل وان طول ۱۷۰ و عرض ۱۱۰ و مدل دیگر آن طول ۱۸۵ و عرض ۱۳۰ دارد.

وان حمام کوچک ریتون سرویس هایی با فضای کم

آیا شما هم برای سرویس بهداشتی کوچک خود یک وان حمام مناسب نیاز دارید؟ برند ریتون وان حمام کوچک ریتون برای سرویس هایی با فضای کم طراحی کرده است که دارای سایز ۹۰ در ۹۰ می باشد.

وان حمام بزرگ ریتون

علاوه بر سایز های کوچک،  وان حمام برای سرویس بهداشتی های بزرگ نیز طراحی شده است که تا حدی مثل جکوزی عمل می کنند و متناسب با سرویس های بزرگ مثل انواع سرویس های بهداشتی ویلا ها می باشند. وان‌ حمام بزرگ‌ ریتون از بزرگترین سایز یعنی طول و عرض ۲ متر برخوردار است.

نکات پس از خرید وان حمام ریتون

وان حمام ریتون دارای گارانتی ۵ ساله شاسی و بدنه و خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه می باشد. شما با خرید اینترنتی قادر به مشاهده انواع مدل های وان حمام ساده هستید در صورتی که در خرید حضوری چنین چیزی امکان پذیر نیست و نهایت دو یا سه مدل را بتوانید ببینید.

 پس از خرید و سفارش مشتری وان حمام ریتون با بهترین بسته بندی در سراسر کشور برای مشتریان ارسال می شود و برای مشتریان شهرستانی با باربری و برای مشتریان تهرانی با وانت بار ارسال می گردد.

از کجا وان حمام ریتون مناسب بخریم؟

وان حمام ریتون مناسب  را از فروشگاه اسنپ کالا که فروشنده مستقیم این محصول است تهیه کنید. علاوه بر آن  محصولات فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا دارای تخفیف بوده و با خرید از این فروشگاه می‌ توانید بهترین ها را با قیمت کمتر خریداری کنید.