خرید وان حمامی تنسر

وان حمام تنسر

کمپانی تنسر در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را ابتدا در زمینه تولید شیر آلات نوین آغاز کرد و پس از آن موفق به تولید انواع تجهیزات سرویس بهداشتی شد. هم اکنون نیز یکی از برند های معروف در تولید انواع وان حمام ساده به شمار می آید. وان تنسر از مقاوم ترین فولاد با روکش ورقه های آکرلیک ساخته شده است و دارای ابعاد متفاوتی می باشد.

برای راهنمای رایگان خرید وان حمام برند تنسر با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

نکات قبل از خرید وان حمام تنسر

وجود وان حمام در سرویس بهداشتی می تواند فضایی متفاوت در حمام برای شما به وجود آورد. بدون این که تغییری در دکوراسیون خود ایجاد کنید می توانید از بهترین وان های حمام بهره مند شوید. برای خرید وان حمام تنسر بهتر است یک سری از ویژگی های وان را مورد بررسی قرار دهید این ویژگی ها شامل:

  • انتخاب جنس وان که از بهترین متریال تهیه شده باشد.
  • انتخاب سایز مناسب وان متناسب با سایز حمام .
  • انتخاب جهت زیر سری وان که در سمت راست باشد یا چپ.
  • انتخاب نوع وان به جهت تک نفره یا دو نفره بودن.

مراحل خرید اینترنتی وان حمام تنسر

قبل از این که به خرید اینترنتی وان تنسر اقدام کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید برای مثال: مدل وان را انتخاب کنید، سایز وان را در نظر گرفته باشید، نوع محصولات جانبی خود را در نظر گرفته باشید که در این مورد پس از انواع وان در سایت انواع تجهیزات قرار داده شده که با مراجعه به آن ها می‌ توانید سفارش دهید، مورد دیگر این است که آیا وان حمام شما بدون شیر آلات باشد یا با شیر آلات، از چه قیمتی برخوردار باشد و غیره .

لوازم همراه وان حمام تنسر

معمولا یک سری تجهیزات به همراه وان باید تهیه شوند. لوازم همراه وان حمام تنسر شامل : زیر سری، زیر آب ، پنل جلو، پنل کوچک می باشد. زیر آب معمولا در دو نوع اتوماتیک و پدالی وجود دارد و به منظور تخلیه آب درون وان تعبیه می شود‌. پنل کوچک کناری نیز در سمت مقابل دیوار برای جلوگیری از دیده شدن  داخل وان طراحی شده است.

ابعاد و سایز وان حمام ساده تنسر

ابعاد و سایز وان حمام ساده تنسر در مدل های مختلفی ساخته شده اند معمولا با توجه به اختلاف سایز و فضای سرویس های بهداشتی برای تهیه وان نیز انتخاب های متفاوتی وجود  دارد. وان تنسر از سایز های کوچک تا بزرگ ساخته شده است و کوچکترین وان با سایز ۹۰ در ۹۰  سانت و بزرگترین وان با سایز ۲ در ۲ متر ساخته شده است.

وان حمام تک نفره تنسر

با اطمینان خاطر می توان گفت که قریب به ۹۰ درصد حمام ها با استفاده از وان های تک نفره ساخته شده اند خصوصا در ایران وان تک نفره تنسر طرفداران زیادی دارد. وان تک نفره معمولا در دو سایز طراحی می شود یک سایز با طول ۱۶۰ و عرض ۷۵ سانتی متر و دیگری با طول ۱۷۰ و عرض ۸۵ سانتی متر ساخته شده اند.

وان حمام دو نفره تنسر

معمولا وان حمام دو نفره تنسر به نسبت وان تک نفره طرفداران کمتری دارد . سایز وان دو نفره بزرگتر از سایز وان تک نفره است و فضای بیشتری را برای حمام کردن به شما ارائه می دهد. طول وان دو نفره بین ۱۷۰ تا ۱۸۵ سانتی متر و عرض آن بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد.

وان حمام کوچک تنسر برای سرویس هایی با فضای کم

در حال حاضر با توجه به ساختمان های آپارتمانی و فضای کم سرویس بهداشتی ها استفاده از وان های کوچک پیشنهاد می شود. طراحی وان حمام کوچک تنسر برای سرویس هایی با فضای کم  باعث شده تا در خانه های کوچک نیز بتوان از وان برای حمام کردن استفاده کرد. معمولا وان کوچک در سایز های مختلفی ساخته شده  اما بهترین سایز آن ۹۰ در ۹۰ است.

وان حمام ساده بزرگ تنسر

وان حمام بزرگ تنسر معمولا برای ساختمان ها و فضاهای بزرگ و ویلایی تهیه می شود به سبب آن که این نوع وان مثل یک جکوزی عمل کرده و پاسخگوی ۲ تا ۶ نفر فرد می باشد.

لیست قیمت وان حمام تنسر

 برای مشاوره های بیشتر می توانید با کارشناسان فروش اسنپ کالا تماس برقرار کرده و حتی به صورت آنلاین نیز از خدمات این فروشگاه بهره مند شوید. لیست قیمت وان حمام تنسر در کنار محصولات تنسر قرار داده شده و شما را از قیمت های انواع وان حمام باخبر می کند. هم چنین در کنار لیست قیمت وان حمام تنسر یک فیلترینگ قیمت قرار دارد که شما عزیزان می توانید قیمت ها را فیلتر کنید و تنها در بازه مورد نظر با انواع وان آشنا شوید.

نکات پس از خرید وان حمام تنسر

 توجه کنید که ارزان قیمت ترین وان حمام در فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا به فروش می رسد. وان حمام تنسر دارای ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش است که شامل بدنه و شاسی نیز می شود. شما می توانید با خرید از اسنپ کالا از تخفیفات ویژه  و تضمین اصالت کالا بهره مند شوید.

از کجا وان حموم تنسر بخریم؟

فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا یکی از معتبر ترین نمایندگی های برند تنسر در کشور ایران است که تمامی محصولات برند تنسر را به صورت مستقیم به شما عزیزان عرضه می کند. فروش مستقیم این فروشگاه باعث شده تا شما بتوانید وان را به قیمت بسیار کم خریداری کنید. شما عزیزان با خرید اینترنتی می توانید تمامی مدل های وان را مشاهده کرده و سپس خرید کنید .

اما در خرید حضوری شما فقط حق انتخاب دو یا سه مدل وان را دارید. از طرفی این محصول به سراسر ایران با خودرو های باربری ارسال می‌ شود و برای ساکنان تهران به صورت وانت بار و در زمان کمتر ارسال می گردد.