هود مخفی توکار خرید آنلاین

هود مخفی

هود مخفی چیست؟ مواردی مختلفی برای انتخاب هود آشپزخانه وجود دارد که شامل قدرت مکش، میزان صدا، شکل ظاهری و تناسب آن با آشپزخانه شما می شود. یکی از مدل های این وسیله هود مخفی است که محل نصب آن با هودهای معمولی متفاوت است و در درون کابینت نصب می شود. صفحه ی مکش این نوع هود از قدرت بالایی برخوردار بوده و بر روی اجاق گاز قرار می گیرد. از ویژگی های این نوع هود این بوده که تاثیر زیادی بر روی زیبایی کابینت ها نداشته و فضای کمی را اشغال می کند.

برای مشاور رایگان خرید و نصب توالت فرنگی تماس بگیرید. 09194109168 

مرتب سازی بر اساس:

خرید هود مخفی


هود مخفیجهت خری هود توکار یا مخفی که به طور معمول در آشپزخانه هایی با متراژ کم و کوچک نصب می‌گردد شما می توانید به سایت فروشگاهی اسنپ کالا مراجعه کنید و هود مورد نظر خود را خریداری کنید. چرا که این امر به مصرف کننده کمک می‌کند تا فضای بیشتری از آشپزخانه خود را به کابینت اختصاص دهد و زیبایی و تناسب کار را در دکوراسیون خود حفظ نماید. همچنین مصرف کنندگانی که آشپزخانه بدون دودکش دارند نیز می‌توانند از هود آشپزخانه مخفی بهره بگیرند. چون که انواع هود توکار با قابلیت نصب فیلتر زغالی به بازار ارائه می‌شوند و این نوع فیلترها نیاز به نصب خروجی هوا و دودکش ندارند.





هود زیر کابینتی مخفی


هود زیر کابینتیهود زیر کابینتی مخفی طراحی جدیدی هست که در اکثر آشپزخانه‌های مدرن استفاده می شود. هود‌ های مخفی در کابینت نصب میشوند و صفحه مکش آن ها با قدرت، دقیقاً بر روی اجاق گاز قرار می‌گیرد. طرح کابینت با هود مخفی یک طرح خیلی موفق به حساب می آید. آشپزی در آشپزخانه وقتی راحت‌تر و جذاب‌تر میشود که مطمئن باشید چربی و بوی غذا هایی که در محیط آشپزخانه در اثر پخت و پز ایجاد م یشود قرار است به راحتی از فضا خارج شود. پس هود‌ها از مهم‌ترین ابزارهای آشپزخانه هستند. این که هود چه مقدار از فضای آشپزخانه رو اشغال می‌کند، دغدغه ذهن خیلی از کسانی است که درگیر تغییر دکوراسیون آشپزخانه ی خود هستند از این رو ایده هود زیر کابینتی برای این افراد بسیار کار آمد خواهد بود.





مزایا و معایب استفاده از هود مخفی


مزایا و معایب هود های مخفی که طراحی متفاوت و مدرنی دارند و به شکل جدیدتری ساخته می‌شوند. همچنین با توجه به اینکه قابلیت‌های ویژه‌ای در این نوع هود ها تعبیه می‌شود، نمی‌توان به صورت کلی از آنها ایراد گرفت اما اگر دقیق‌ تر این محصول را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که انتخاب این مدل هود برای همه افراد مناسب نیست و عده‌ ای هستند که از طرح‌های ساده برای آشپزخانه استفاده نمی‌کنند.
هودهای مخفی یا همان توکار هم مانند دیگر هودها مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مزایای هود مخفی

ایجاد زیبایی: هود مخفی چون داخل کابینت قرار می‌گیرد و از چشم‌ها پنهان می‌شود، تا حدی به زیبایی آشپزخانه به خصوص آشپزخانه‌های کوچک کمک می‌کند و باعث می‌شود تا کابینت‌ها پیوسته به هم متصل باشند و یکدست دیده شوند.

ایجاد نظم: استفاده از هودهای توکار در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری دارد، چرا که از شلوغ دیده شدن آشپزخانه جلوگیری می‌کند. اما وقتی هود از دید مخفی شد، آشپزخانه کوچک ظاهری مرتب‌تر و دلبازتر پیدا خواهد کرد.

قیمت ارزان‌تر: هودهای مخفی به دلیل اینکه به صورت توکار ساخته می‌شوند قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌های هود دارند. برای کسب اطلاع از قیمت این هودها به صفحه قیمت هود مخفی مراجعه کنید.


معایب هود مخفی

از معایب هود تو کار می‌توان به دو مورد اشاره کرد:
سفارشی بودن کابینت هود مخفی: یکی از ایراداتی است که می‌توان از این هود گرفت ساخت سفارشی کابینت است و ابعاد کابینت باید با اندازه‌های هود همخوانی داشته باشد. دیگر اینکه کابینتی که محل نصب هود می‌باشد، دسترسی به هود را با مشکل همراه می‌کند، بنابراین اگر هود خراب شد یا قصد تعویض فیلتر هود را داشتید، برای این کار به یک فرد حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. 


مشکل بعدی هودهای مخفی زمانی اتفاق می‌افتد که دریچه خروجی هود روی سقف قرار گرفته باشد. اگر این نوع هود انتخاب شود باید کابینت‌ها تا سقف آشپزخانه ساخته شوند زیرا اگر این کار انجام نشود، به راحتی می‌توان لوله‌ای که از هود خارج می شود را دید.عدم پوشش کامل اجاق: هودهای مخفی اگر به درستی انتخاب نشوند، نمی‌توانند فضای اجاق گاز را به خوبی پوشش دهند زیرا عمق استاندارد کابینت‌ها بین 30 سانتی‌متر تا 60 سانتی‌متر است و عمق (عرض) اجاق‌های گاز بیشتر است. پس برای اینکه تمام ذرات روغن و دود از طریق هود به بیرون هدایت شود باید قدرت مکش هود بالا باشد.

ابعاد هود توکار چقدر است؟

اندازه هودهای توکار بسته به نوع شرکت تولید کننده، متفاوت است ولی ابعاد معمولی و استاندارد این هودها عرض‌ 30 سانتی‌متر و طول 60 تا 80 سانتی‌متر است.

ابعاد هود مخفی به این اعداد محدود نمی‌شود و هود های مخفی در اندازه‌های دیگر نیز ساخته می‌شوند.


طریقه نصب هود مخفی

هنگام نصب هر نوع هود آشپزخانه باید به چندین مورد توجه داشته باشید. اولین مورد، فاصله هود تا اجاق است که یکی از عوامل مهم در عملکرد هود می‌باشد. با رعایت فاصله استاندارد علاوه‌بر این که می‌توانید از بیشترین پتانسیل هود استفاده کنید بلکه هود هم عمل مکش هوا را به خوبی انجام می‌دهد. این فاصله معمولا بین 65 سانتی‌متر تا 80 سانتی‌متر است.

اندازه‌گیری دقیق ابعاد هود و ابعاد کابینت‌ها یکی دیگر از مواردی است که در صورت رعایت کردن آن، هود در جای مناسب خودش قرار می‌گیرد و در نتیجه فضای کمتری اشغال می‌کند.

به شما توصیه می‌کنیم که نگران نصب هود نباشید. اگر شما هود مورد نظرتان را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر سفارش داده‌اید و یا اینکه از قبل محصول را خریداری کرده‌اید، افراد متخصصی هستند که از طرف آن شرکت، کارهای نصب و راه‌انداری هود را برای شما انجام می‌دهند.

توجه کنید: 

هرگز خودتان برای نصب هود اقدام نکنید و حتما از نمایندگی برندی که خریداری کرده‌اید بخواهید تا فرد متخصصی را برای نصب هود بفرستد. در غیر این صورت محصول شما از گارانتی خارج شده و ممکن است در صورت خراب شدن محصول، از دریافت خدمات رایگان محروم بمانید.


قیمت هود مخفی در کابینت

قیمت هود مخفی در کابینت یکی دیگر از دغدغه های خریداران هود مخفی کابینتی است اما مزایای خرید انواع هود مخفی کابینت قیمت ارزان آن است که این ویژگی بیشتر به دلیل حذف نما در کار ایجاد شده است. تنوع موجود در محصول نیز به راحتی در سایت اسنپ کالا قابل مشاهده است. از این رو خریداران محترم می‌توانند انواع هود مخفی کابینتی آشپزخانه را در کمترین زمان با هم مقایسه نمایند و هود مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا انتخاب و خریداری کنند.

قیمت هود مخفی


هود مخفی ارزان

قیمت هود مخفی به عوامل مختلفی از جمله سایز هود مخفی و برند هود مخفی بستگی دارد برند هایی که هود مخفی با قیمت ارزان تر نسبت به بقیه برند ها را دارند در زیر به چند نمونه اشاره می شود.

  • هود مخفی کلاسیک
  • هود مخفی صدرا
  • هود مورب آرتمیس
  • هود هیدیک
  • هود مورب زرتوس 
  • هود مخفی جیلارد