لیست قیمت وان حمامی شاینی

وان حمام ساده شاینی

وان حمام خانگی شاینی

وان های حمام ساده شاینی توسط کارخانه نوید آینده تولید می شود. شرکت نو آوران نوید آینده از سال 1389 با برند شاینی تاسیس شده است. برند شاینی در حال حاضر جزو سه کارخانه بزرگ تولید کننده وان های حمام خانگی می باشد.

مرتب سازی بر اساس:

انواع وان حمام شاینی

وان های حمامی شاینی در انواع سایز های و ابعاد مختلف تولید می شود و شما به راحتی می توانید سایز مورد نظر خود را در زیر از داخل محصولات انتخاب و خرید نماید.

وان حمام کوچک شاینی

وان حمام کوچک شاینی به وان هایی گفته می شود که طول وان ها کوچکتر از 140 سانتی متر باشد مانند مدل 011 که ابعاد این وان 70*130 می باشد یعنی طول وان 130 سانتی متر و عرض وان 70 سانتی متر است. از دیگر مدل های وان کوچک شاینی می توان به 001 و 003 اشاره کرد.

وان حمام بزرگ شاینی

وان حمام بزرگ شاینی به وان هایی گفته می شود که طول آنها معمولا از 170 سانتی متر بزرگتر باشد وان هایی که طول آنها 175 و یا 180 سانتی متر می باشد جز وان های بزرگ شاینی حساب می شود.

وان حمام تک نفری شاینی

وان های حمام تک نفری شاینی وان هایی هستند که عرض آنها ما بین 70 الی 100 سانتی متر می باشد.

وان حمام دو نفری شاینی

وان های حمام دو نفری شاینی وان هایی هستند که عرض آنها بزرگتر از 100 سانتی متر می باشد. اکثر وان های دونفری شاینی که مستطیلی هستند داری سایز 120*170 و یا 120*175 سانتی متر می باشند.

مشخصات وان ساده شاینی

شاسی وان شاینی

برند شاینی تمامی شاسی هایی که برای وان های ساده استفاده می کند تماما استیل زد زنگ می باشد و در مقابل رطوبت و وزن استحکام بالایی دارد.

بدنه وان شاینی

بدنه وان های برند شاینی از ورق های ای بی اس اکرلیک می باشد که آنتی باکتریال می باشد و در مقابل تغییر رنگ و قارچ مقاومت بالایی دارد.

زیر سری شاینی وان

زیر سری ها یا همان بالشتک سر مورد استفاده شده در وان های شاینی از جنس چرم صنعتی بسیار نرم و راحت می باشد.

لیست قیمت وان شاینی

برند شاینی یکی از برترین برند های تولید کننده وان حمام می باشد، قیمت وان های حمامی شاینی با توجه به جنس ورق بدنه ، نوع شاسی محاسبه می شود. ما در سایت اسنپ کالا آخرین لیست قیمت بروز وان های شاینی را خریداران عزیز قرار داده ایم.

خرید وان حمام شاینی از اسنپ کالا

فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا به عنوان نمایندگی رسمی فروش وان های حمام شاینی می باشد و شما می توانید با خیال راحت از اصل بودن کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش از سایت اسنپ کالا وان حمام مورد نیاز را خرید نماید.