قیمت وان جکوزی شاینی

وان جکوزی حمام شاینی

وان جکوزی های برند شاینی یکی از محبوب ترین تجهیزات و وسایل مربوط به حمام می باشند. وان جکوزی خانگی این برند از آن دسته از محصولات پرطرفدار به شمار می رود که امروزه توانسته با جذب اطمینان و بالا بردن اعتماد مشتری، در بین تمامی کسانی که به دنبال آرامش هستند از جایگاه مطرحی برخوردار شود. محصولات شاینی در طرح ها و ابعاد زیبا، مدل و تنوع بی نظیری و همچنین زیبایی نامحدودی برخوردار است که بدون شک به هدف جلب رضایت مشتری و تامین نیاز برای هر سلیقه در نظر گرفته شده اند.

 

مرتب سازی بر اساس:

انواع وان جکوزی حمام شاینی

همانطور که گفته شد این برند با در نظر گرفتن تمامی سلایق، 150 نوع وان جکوزی حمام را تولید کرده است. وان جکوزی حمام شاینی تک نفره و دو نفره از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. این وان ها دارای ورقه های اکرولیک هستند که با آخرین متدهای روز دنیا برای بدنه در نظر گرفته شده است. آخرین استانداردهای در نظر گرفته شده برای این وان جکوزی، توانسته آرامش و زیبایی را به صورت همزمان برای مشتری فراهم آورد. همچنین تکنولوژی های به کار گرفته شده برای شیر و شاسی وان جکوزی حمام شاینی نیز یکی دیگر از ویزگی های برتر و انواع وان این برند به شمار می رود.

 

شاسی وان جکوزی حمام شاینی

از مهم ترین ویژگی هایی که سبب برتری یک وان جکوزی حمام نسبت به دیگر برند می شود، به کار بردن شاسی مناسب برای آن می باشد. این موضوع در وان جکوزی حمام شاینی به وضوح مشاهده می شود. شاینی دارای یک شاسی از جنس استیل ضد زنگ است و با استفاده از ورق استیل با ابعاد 25×25 میلی متر و همچنین ضخامت 1 میلی متر تولید شده است.

 

جنس بدنه وان جکوزی حمام شاینی

جنس بدنه وان جکوزی حمام شاینی از سرامیک های آنتی باکتریال و مقاوم می باشد. همچنین یکی دیگر از انواع جنس بدنه می توان به ترکیبی از چند متریال اشاره کرد که ضد زنگ بوده و در برابر زرد شدن و کدر شدن توسط واکنش های شیمیایی مقاوم می باشد. البته یکی از دلایل این موضوع اکرولیک بودن پوشش آن می باشد. گارانتی های در نظر گرفته شده برای وان جکوزی حمام شاینی به صورت 5 سال گارانتی تمام و 20 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

شیرآلات جکوزی شاینی

برای انتخاب کردن شیرآلات مناسب وان جکوزی حمام شاینی، مشتری می تواند به سلیقه خود یکی از شیرآلات برند شاینی را انتخاب کرده و به همراه جکوزی شاینی نصب نماید. شیرآلات های این برند در رنگ های مختلف مانند کروم، رزگلد و گلدن می باشد و از این رو دارای تنوع بسیاری برای هر سلیقه ای است.

 

لیست قیمت وان جکوزی حمام شاینی

اصلی ترین و بهترین راه برای گرفتن اطلاعات از قیمت محصول مورد نظر به خصوص وان جکوزی حمام شاینی می توان به سایت این شرکت مراجعه کرد. اما برای اینکه از آخرین و بروزترین قیمت ها به همراه کاتالوگ های محصولات مربوط به وان جکوزی حمام شاینی و مدل های متنوع آن می توانید به سایت اسنپ کالا مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به این سایت از آخرین لیست قیمت وان جکوزی حمام شاینی مطلع شوید.

 

نمایندگی وان جکوزی حمام شاینی

یکی نمایندگی های موجود برای اطلاعات بیش تر و مطلع شدن از آخرین تخفیف ها و قیمت های وان جکوزی شاینی، فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا می باشد. انواع مختلف وان های این برند را می توانید در این سایت به همراه کمترین و ارزان ترین قیمت ها مشاهده کنید و در نهایت خرید خود را با اطمینان ثبت کنید.

 

خرید وان جکوزی حمام شاینی

همانطور که گفته شد فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا این امکان را به شما می دهد که با مراجعه به کاتالوگ های موجود برای انواع مدل وان برای این برند، از آخرین قیمت ها و مدل ها و همچنین تخفیف هایی که در نظر گرفته می شود برخوردار شوید. پس تمامی این موارد به شما کمک می کنند تا انتخاب راحت تری داشته و در نهایت از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید. برای خرید یک وان جکوزی حمام شاینی کافی است که ابعاد، تیپ و مشخصات مناسب با سلیقه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه نمایید.