خرید وان ساده ساحل وان

معرفی وان حمام برند ساحل وان

کمپانی ساحل وان یکی دیگر از کمپانی های تولید انواع وان و دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی با ربع قرن تجربه می باشد که در حال حاضر انواع زیر دوشی، دور دوشی و جکوزی را تولید می کند.

از طرفی دارای نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ می باشد. برند ساحل وان از دو متریال کامپوزیت و آکریلیک برای محصولات خود استفاده می کند و در حال حاضر وان حمام برند ساحل وان را با بهترین شاسی استیل و لایه های آکرلیک تولید می کند.

برای راهنمای رایگان خرید وان حمام برند ساحل وان  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

مرتب سازی بر اساس:

نکات قبل از خرید وان حمام ساحل وان

قبل از آن که به خرید وان حمام ساده اقدام کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • ابعاد و سایز وان مورد نیاز خود را با توجه به سایز سرویس بهداشتی خود بدانید.
  • مدل وان خود را از لحاظ تک نفره یا دو نفره بودن انتخاب کرده باشید.
  • جهت قرار گیری زیر سری را متناسب با سلیقه خود بدانید که در سمت راست قرار داشته باشد یا در سمت چپ.


 مراحل خرید اینترنتی وان حمام ساحل وان

فروشگاه اسنپ کالا شرایطی را ایجاد کرده است که شما هم وطنان عزیز می توانید در صورت کافی نبود اطلاعات جهت مشاوره های بیشتر به صورت آنلاین اطلاعات کافی را از کارشناسان این فروشگاه دریافت کنید. مراحل خرید اینترنتی وان ساحل وان به شکل زیر است:

  1. انتخاب مدل وان
  2. انتخاب سایز وان
  3. انتخاب تیپ وان
  4. انتخاب قیمت وان
  5. با شیر آلات
  6. بدون شیر آلات
  7. ثبت سفارش

بدین ترتیب شما خرید خود را از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا انجام داده و ان را درب منزل تحویل خواهید گرفت . ارسال به سراسر کشور مقدور است. هم چنین می توانید  هزینه کالا را درب منزل پرداخت کنید و هنگام ثبت سفارش فقط 25 درصد مبلغ کل را پرداخت کنید.

ابعاد و سایز وان حمام ساحل وان

ابعاد و سایز وان حمام ساحل وان متناسب با دکور و فضای انواع حمام های کوچک، بزرگ و متوسط طراحی شده است .  معمولا وان حمام ساحل در سایز های کوچک با ابعاد ۹۰ سانتی متر طول و ۹۰ سانتی متر عرض و در سایز های بزرگ با ابعاد ۲ متر طول و ۲ متر عرض ساخته می شود.

لوازم همراه وان حمام ساحل وان

همیشه در کنار وان حمام ساده یک سری وسایل و لوازمات نیاز است تا دکوراسیون سرویس بهداشتی و استفاده از ان را تکمیل کند. به طور کلی هر وان به یک زیر سری نیاز دارد.  پنل کناری در سمتی قرار میگیرد که دیوار نیست و بدین جهت باعث جلوگیری از دیده شدن داخل وان می شود و در واقع نقش پرده را ایفا می کند. علاوه بر این ها اکثر وان ها یک سیستم برای تخلیه آب دارند که معمولا به دو شکل طراحی شده است و به آن زیر آب می گویند که در دو مدل اتوماتیک و پدالی تهیه شده است.

لیست قیمت وان حمام ساحل وان

با توجه به نوع مدل و سبک هر وان لیست قیمت وان حمام ساحل وان متفاوت است. شما می توانید در انتها علاوه بر انواع مدل های وان، لوازم همراه وان، لیست قیمت وان را نیز مشاهده کنید.

در کل ارزان قیمت ترین وان ساحل وان در فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا وجود دارد و به صورت مستقیم از کارخانه سازنده برند ساحل وان به دست مشتریان عزیز قرار می گیرد.

وان حمام تک نفره ساحل وان

وان حمام تک نفره ساحل وان از سایر وان ها کوچک تر است و با سایز کوچک خود خیلی از دکوراسیون سرویس های بهداشتی را خاص و منحصر به فرد کرده است. سایز وان حمام تک نفره ۱۷۰ در ۸۵ سانتی متر و ۱۶۰ در ۷۵ سانی متر می باشد.

وان حمام دو نفره ساحل وان

معمولا یکی از به روز ترین و شیک ترین انواع وان حمام ، وان حمام دو نفره ساحل وان می باشد که  طراحی چشم گیری را برای انواع سرویس های بهداشتی به وجود آورده است. سایز وان حمام دو نفره طولی بین ۱۷۰ تا ۱۸۵ سانتی متر و عرض ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی متر دارد.

وان حمام کوچک ساحل وان  سرویس هایی با فضای

امروزه با توجه به این که باز هم استفاده از وان کوچک پیشنهاد نمی شود اما باعث شده که سرویس های کوچک نیز قادر به استفاده از وان باشند.

وان حمام کوچک ساحل وان برای سرویس هایی با فضای کم از سایز ۹۰ در ۹۰ سانتی متر برخوردار است. البته در سایز های ۱۲۰×۷۰و ۱۳۰×۷۰ نیز ساخته می شود.

وان حمام بزرگ ساحل وان

بزرگ ترین سایز وان را وان حمام بزرگ ساحل وان می‌ گویند . به طور معمول وان های بزرگ طول و عرض ۲ متری دارند و متناسب با سرویس های ساختمان های ویلایی ساخته شده اند. معمولا این نوع وان را تحت عنوان وان ۳ نفره، ۴ نفره و ۵ و ۶ نفره می شناسند. در واقع می توان گفت وان حمام  بزرگ ساحل وان  به منظور یک جکوزی عمل می کند.

نکات پس از خرید وان حمام ساحل وان

پس از خرید وان حمام ساحل وان از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا رعایت دو نکته ضروری است:

  1. نصب این وان توسط افراد ماهر انجام شود.
  2. به هیچ عنوان با مواد شوینده بسیار قوی تمیز نشود.

 شما می توانید در خرید خود پرداخت را درب منزل انجام دهید و هنگام ثبت سفارش تنها 15 درصد از هزینه را پرداخت کنید.

از کجا وان حمام ساحل وان  مناسب بخریم؟

وان حمام ساحل وان را از فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا که یکی از نمایندگی های ساحل وان در سراسر کشور می باشد انجام دهید و شامل قیمت های ارزان و تخفیفات این فروشگاه شوید. فروشگاه اسنپ کالا برای این محصول به شما تضمین اصالت کالا می دهد.

 این محصول با گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود که گارانتی آن شامل بدنه و شاسی نیز می باشد. شما می توانید تمامی مدل های موجود از هر وان را در خرید اینترنتی خود ببینید در صورتی که این امکان در خرید حضوری وجود ندارد.