اجاق گاز تک شعله خرید اینترنتی از نمایندگی رسمی

اجاق گاز تک شعله

گازهای تک شعله از گاز های پرکاربرد هستند که استفاده از آن ها در هر مکانی رایج است گازهای تک شعله ابعاد مختلفی دارند و به صورت های مختلف مثل تک شعله رومیزی یا انواع کوچک و بزرگ در بازار موجود هستند در مکان‌ های مختلف شما می توانید انواع اجاق گاز های تک شعله را ببینید و به دلیل این که کاربردهای زیادی دارند در هر جایی قابل استفاده هستند و در خانه های مختلف می‌توانید حتی یک مورد از گازهای تک شعله را ببینید گازهای تک شعله یکی از انواع و مدل های گاز هایی هستند که خیلی پر کاربرد هستند

برای مشاور رایگان خرید و نصب توالت فرنگی تماس بگیرید. 09194109168 



مرتب سازی بر اساس:

انواع اجاق گاز تک شعله


انواع اجاق گاز تک شعله

از انواع گازهای تک شعله، هم تک شعله گازی دارند هم تک شعله برقی و تک شعله های گازی از لحاظ مصرف انرژی، انرژی زیادی مصرف می کنند چون به طور مداوم باید یک جریان از گاز در لوله ها و جریان های این گازهای تک شعله گازی جریان داشته باشد و این هم باعث می شود که به طور مداوم از انرژی استفاده شود هم از لحاظ صرفه اقتصادی و مصرف انرژی اصلا مقرون به صرفه نیست.تک شعله های برقی یک جریان را در ابتدای کار راه‌اندازی می‌کنند و در ادامه به اندازه که مورد نیاز باشد جریان گرما تولید می‌کنند و به این صورت در مصرف انرژی خیلی کمتر انرژی مصرف می شود و به صرفه تر است. گازهای تک شعله برقی خیلی پیشرفته تر از گازهای تک شعله گازی هستند و این گازها در ایران هم تولید می شوند و تولید کنندگان ایرانی هم هستند که گازهای تک شعله برقی با کیفیت و مرغوب تولید می کنند.



اجاق گاز تک شعله رومیزی توکار


جاق گاز رومیزی توکار تک شعلهاجاق گاز های تک شعله توکار همان اجاق گاز صفحه ای است که فقط یک شعله دارد. این اجاق گاز ها در مکان های کوچک و یا در جاهایی که نیاز به اجاق گاز های بزرگ ندارند، مانند مسافرخانه ها، مساجد، ادارات، سوئیت ها و... کیفیت اجاق گاز های تک شعله توکار بستگی به برند و ساخت این محصول دارد. اجاق گاز های تک شعله توکار یکی از زیرمجموعه های اجاق گاز های صفحه ایست. اجاق گاز های صفحه ای با اجاق گاز های رومیزی متفاوت است. این اجاق گاز ها را معمولا شرکت های معروف تولید می کنند. شاید یکی از کم فروش ترین اجاق گاز های صفحه ای همین اجاق گاز تک شعله صفحه ای باشد. چرا که معمولا از در مکان هایی که در بالا به آن ها اشاره شد از اجاق گاز های صفحه ای دو شعله و سه شعله استفاده می شود. اجاق گاز تک شعله توکار کارایی کمتری نسبت به اجاق گاز های دو شعله و سه شعله دارد. کیفیت اجاق گاز نک شعله توکار بستگی به شرکت تولید کننده آن دارد. چون قطعات به کار رفته در این محصول مانند قطعات دیگر محصولات همتن شرکت تولید کننده اجاق گاز صفحه ای دارد.




خرید اجاق گاز تک شعله

خرید اجاق گاز تک شعله توکار از راه های بسیاری ممکن است. اما یکی از بهترین راه ها برای خرید این محصول خرید اینترنتی است. چرا که از این طریق شما با حذف بسیاری از واسطه ها این محصول را از تولید کننده و یا توزیع کننده اصلی تهییه می کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی اسنپ کالا اجاق گاز تک شعله خود را به راحتی تهیه کنید همچنین برای خرید و یا دریافت قیمت اجاق گاز تک شعله توکار با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.


اجاق گاز برقی دو شعله کوچک


اجاق گاز دو شعلهاجاق گاز برقی دوشعله  یک وسیله کارآمد و مناسب برای آشپزخانه شما می باشد. با استفاده از این اجاق گاز برقی دیگر نیازی به استفاده از اجاق گازهای بزرگ و جا گیر ندارید. اجاق گاز برقی دوشعله  رومیزی می باشد و بسیار کم جا است. جنس بدنه اجاق گاز های برقی که از استیل است  مناسب تر می باشد و همان طور که از نامش مشاهده می‌کنید دو شعله بیشتر ندارد که یکی کوچکتر از دیگری است.صفحه‌های شعله اجاق گاز برقی دوشعله  برند های معروف معمولا از جنس چدنی است و توان مصرفی کل آن ۲۲۵۰ وات می باشد. قطر شعله های اجاق گاز برقی دو شعله به طور استاندارد معمولا ۱۵ سانتی متر و دیگری ۱۸ سانتیمتر می باشد.همچنین استاندارد توان شعله کوچکتر اجاق برقی دوشعله ۷۵۰ وات و دیگری که بزرگتر می‌باشد ۱۵۰۰ وات است.اجاق گاز برقی دو شعله توسط شرکت  های آلمان و ایران و... تولید و ساخته شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی غذا درست کنید.



خرید اینترنتی اجاق گاز تک شعله

 جهت خرید اینترنتی اجاق گاز تک شعله، فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن انواع اجاق گاز تک شعله ، اجاق گاز تک شعله  استیل توکار و محصولاتی از این دست را با هم مقایسه نمایند. بدین ترتیب مشتری می‌تواند در سریعترین زمان ویژگی های محصول مورد نظر خود را بررسی و آن را خریداری نماید. لازم به ذکر است که محصول خریداری شده در اسرع وقت به سراسر ایران ارسال شده و درب منزل به خریدار تحویل می‌گردد.


بهترین مارک اجاق گاز تک شعله

اجاق گاز میلاد مدل S8:


جاق گا تک شعله میلاد اجاق گاز تک شعله میلاد مدل S8 یکی از بهترین مدل اجاق های تک شعله رومیزی گازی است. اجاق گاز رومیزی تک شعله استیل میلاد (میلان) مجهز به ترموکوپل جهت ایمنی اجاق گاز و فندک اتومات جهت روشن کردن شعله می باشد.اجاق گاز تک شعله استیل بیشتر برای برآوردن نیازهای اداره ها، فروشگاه ها، خانه دانشجویی و مجردی و مکان های که فضای زیادی برای نصب اجاق ندارند بهترین انتخاب است.






اجاق گاز تی اند دی مدل TD128:


اجاق گاز تک شعله تی اند دیاجاق گاز تک شعله T&D مدل TD128 استیل یکی از بهترین مدل اجاق گاز‌های تک شعله رومیزی است. اجاق گاز استیل تک شعله کوچک مجهز به ترموکوپل جهت ایمنی اجاق گاز و فندک اتومات جهت روشن کردن شعله می باشد.با توجه به عکس اجاق گاز تک شعله استیل این مدل بیشتر برای برآوردن نیازهای اداره ها، فروشگاه ها، خانه دانشجوی و مجردی و مکان های که فضای زیادی برای نصب اجاق ندارند بهترین انتخاب است.







اجاق گاز بیمکث مدل MG308:


گاز تک شعله بیمکثبهترین اجاق گاز تک شعله بیمکث MG308  تولید شده از شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه استحکام کلی اجاق را افزایش می دهد. تمام تست‌های نشتی اجاق گاز در این مدل اجاق تک شعله شیشه ای برای اطمینان از کیفیت برتر اجرا شده است.اجاق گاز شیشه ای تک شعله کاملاً بدون زنگ زدگی. ایده آل برای مناطق ساحلی و مناسب برای اداره ها، فروشگاه ها، خانه دانشجویی و مجردی و آشپزخانه های با متراژ کم که فضای برای اجاق گاز ندارد بسیار مناسب است.





لیست قیمت اجاق گاز تک شعله

 از آنجایی که قیمت اجاق گاز های تک شعله همانند دیگر اجاق گاز ها در حال تغییر است شما می توانید با مراجعه به سایت اسنپ کالا قیمت اجاق گاز های تک شعله با انواع برند های با کیفیت را مشاهده و خریداری کنید.خرید اجاق‌گاز برای آشپزخانه بسیار ضروری‌ است و تقریبا هر آنچه که مربوط به پخت و پز و آماده کردن غذا باشد توسط اجاق گاز انجام می‌شود. اجاق گاز ها با  رشد روزافزون تکنولوژی دائما درحال تکامل و تغییر و تحول بوده اند و امروزه در بازار مدل‌های پیشرفته ‌تر و متنوع ‌تری از اجاق‌گاز را می‌توانیم مشاهده کنیم و آن‌های برای آشپزخانه منزلمان خریداری کنیم.


خرید اجاق گاز تک شعله ارزان قیمت از اسنپ کالا

فروش و پخش اجاق گاز تک شعله با قیمت عمده و ارزان قیمت  در سایت فروشگاهی اسنپ کالا برای خرید اجاق گاز تک شعله با قیمت عمده و ارزان، خرید اجاق گاز تک شعله دو شعله و... و دریافت قیمت انواع اجاق گاز تک شعله، اجاق گاز برقی یک تا چهار شعله و … که شما می توانید به راحتی بدون واسطه از سایت اسنپ کالا با اطمینان کامل خرید کنید.