وان جکوزی حمامی باداب

وان جکوزی حمام باداب

وان جکوزی های باداب یکی از دیگر محصولات برند باداب می باشند. برند باداب یکی از تولید کننده های مطرح وان جکوزی خانگی برند باداب از سال 1373 در کرج با تولید قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت شروع به کار کرد. به غیر از تولید وان جکوزی حمام به تولید دوردوشی، اتاق دوش، کابین سونا و بخار و همچنین زیر دوشی در انواع و ابعاد مختلف پرداخته است. یگی از نکات ارزشمندی که در ارتباط با این برند مطرح وجود دارد این است که همواره سعی داشته وان جکوزی حمام باداب را با بهترین کیفیت و متریال درجه یک تولید نماید.

 

مرتب سازی بر اساس:

انواع وان جکوزی حمام باداب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید وان جکوزی حمام باداب به آن دقت داشته باشید این است که محصول خود را در انواع و ابعاد طبق سلیقه خود انتخاب کنید. این وان جکوزی های خانگی دو نفره و تک نفره هستند که سایز آن ها بر این اساس متغیر خواهد بود. در ادامه به بررسی سه ابعاد یعنی کوچک، استاندارد و بزرگ وان جکوزی حمام باداب خواهیم پرداخت.

  • وان جکوزی حمام باداب کوچک

از آنجایی که رفته رفته تعداد خانه های مسکونی آپارتمانی افزایش پیدا کرده است و فضا نیز به طبع با گذر زمان کوچک تر شده است، استفاده از وان جکوزی حمام باداب در ابعاد کوچک می تواند یک گزینه مناسب برای رفع این مشکل به شمار رود. سایز این ابعاد از وان جکوزی های باداب از طول 90 تا 140 سانتی متر و عرض 70 الی 75 سانتی متر می باشد.

  • وان جکوزی حمام باداب سایز استاندارد

بیش ترین تنوع و همچنین بیش ترین فروش برای این اندازه از وان جکوزی حمام باداب می باشد یعنی سایز استاندارد. وان جکوزی استاندارد که تقریبا در تمامی برندها نیز با این نام شناخته می شود، حدودا 170 الی 175 سانتی متر طول و همچنین عرض آن 70 الی 90 سانتی متر می باشد.

  • وان جکوزی حمام باداب سایز بزرگ

از آنجایی که از اسم این وان جکوزی حمام باداب پیداست نیز می توان به روشنی پی برد که سایز بزرگ این وان جکوزی برای حمام های بزرگ به کار می رود. ابعاد این وان جکوزی حمام باداب اندازه بزرگ حدودا 170 الی 190 سانتی متر می باشد و عرض آن نیز 100 الی 140 سانتی متر است.

شاسی وان جکوزی حمام باداب

شاسی یکی از مهم ترین قسمت های جکوزی حمام می باشد که درواقع نقش هدایت گری در این وسیله دارد. جنس شاسی های این وان جکوزی از استیل ضد زنگ می باشد و از این رو می توان گفت که با ضمانت 5 سال گارانتی نباید نگران از دست دادن آن باشید. همچنین در کنار این موارد موتور به کار رفته در این وان جکوزی نیز دارای گارانتی می باشد.

 

جنس بدنه وان جکوزی حمام باداب

جنس بدنه این وان جکوزی خانگی از بهترین متریال معمولا از سرامیک می باشد که با تمامی استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد. همچنین با به کار بردن ورق فایبر گلاس از ایجاد شکستگی در این محصول جلوگیری شده است و در نهایت با استفاده از ورقه های PMMA/ABS/PMMA ، سازگاری با استانداردهای اروپا تضمین شده است. 5 سال گارانتی در نظر گرفته شده برای وان جکوزی حمام باداب و همچنین انتی باکتریال بودن سطح آن می تواند اهمیت اضافه کردن این محصول به سبد خرید را بیش تر کند.

 

شیرآلات وان جکوزی حمام باداب

همانطور که گفته شد برند باداب در تولید انواع شیرآلات نیز فعالیت دارد و همچنین با تولید شیر دوش و زیر شیردوشی و تمامی اقلام مربوط به آن راه را برای انتخاب مشتری مطابق با سلیقه و وان جکوزی حمام باداب هموارتر کرده است. رنگ های در نظر گرفته شده برای این شیرآلات نیز مطابق با خواسته های روز دنیا یعنی رنگ رز گلد، کروم، گلدن، سفید و استیل می باشد.

 

لیست قیمت وان جکوزی حمام باداب

یکی از بهترین راه های ارتباطی که شما با استفاده از آن می توانید وان جکوزی حمام باداب مورد نظر خودتان را انتخاب کنید، کاتالوگ مربوط به آن را مطالعه و در نهایت به لیست خرید خود اضافه کنید سایت اسنپ کالا می باشد. همچنین خیلی راحت می توانید از تخفیف های موجود برای محصولات و دسته های مختلف برند باداب مطلع شده و بهترین خرید را داشته باشید.

 

نمایندگی های وان جکوزی حمام باداب

همانطور که در تیتر قبلی نیز اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا یکی از بهترین گزینه ها برای نمایندگی رسمی برند باداب می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت وان جکوزی حمام باداب را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

 

خرید وان جکوزی حمام باداب

برای خرید اینترنتی وان جکوزی حمام باداب کافیست که تنها مدل ها را مشاهده کنید و سپس مطابق با سلیقه و وسع خود یکی از آن ها را انتخاب کنید، شما می توانید در این قسمت اندازه و تیپ و مشخصات وان جکوزی حمام باداب را مشاهده نمایید. ادامه مراحل را با استفاده از سایت اسنپ کالا طی کنید.