وان جکوزی حمام زرین آب

وان جکوزی حمام زرین آب

وان جکوزی های خانگی زرین آبیکی دیگر از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع وان جکوزی و وان حمام به شمار می رود. شرکت زرین آب به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی در سال 1373 تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید وان و زیر دوشی پرداخت. مواد اولیه ای که در تولید انواع وان حمام به کار گرفته می شود از ورق های ترکیبی اکریلیک و ABS می باشد. در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کننده های وان جکوزی در ایران به شمار می رود. طراحی، ابعاد و شکل وان جکوزی حمام زرین آب بسیار متنوع بوده و از این رو توانسته محبوبیت بالایی کسب کند. در ادامه به بررسی موارد بیش تری از وان جکوزی های اسنپ کالا خواهیم پرداخت.

 

انواع وان جکوزی حمام زرین آب

از انواع وان جکوزی های این برند می توان به دو نفره و یا تک نفره بودن آن اشاره کرد. وان جکوزی حمام زرین آب تک نفره در سه ابعاد کوچک، استاندارد و بزرگ می باشد. همچنین وان جکوزی دو نفره نیز در سایز های استاندارد و بزرگ به تولید می شود. وان جکوزی هایی که در ابعاد کوچک تر می باشند برای فضاهای کوچک تر مناسب می باشند و از آنجایی که امروزه دکوراسیون و نحوه چیدمان از اهمیت بالایی برخوردار است می توان گفت که این نوع وان جکوزی حمام زرین آب در سایز کوچک می تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای آپارتمانی باشد.

 

شاسی وان جکوزی حمام زرین آب

از مهم ترین قسمت هایی که می توان برای یک وان جکوزی حمام به کار گرفت، شاسی است که به عنوان اهرم برای آن در نظر گرفته می شود. از آنجایی که این اهرم باید وزن زیادی را متحمل شود پس باید از جنس استیل ضد زنگ باشد تا در برابر انواع واکنش ها مقاوم بوده و پوسیده نشود. همچنین داشتن 5 سال گارانتی می تواند خاطر مشتریان را از این بابت راحت کند.

 

جنس بدنه وان جکوزی حمام زرین آب

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، شرکت زرین آب برای ساخت بدنه از متریال قوی استفاده می کند. از آنجایی که مهم ترین دلیل محبوبیت برای وان جکوزی حمام زرین آب آنتی باکتریال بودن و همچنین اکلریک بودن آن می باشد، می توان گفت که تمیز کردن خیلی آسان بوده و همچنین در برابر انواع ضربات و ایجاد ترک خوردگی مقاوم می باشد. مورد بعدی نیز استفاده از ورق فایبر گلس است که از زرد شدن سطح وان جکوزی حمام زرین آب جلوگیری می کند.

 

شیرآلات جکوزی حمام زرین آب

نکته بسیار مهمی که برای انتخاب برند زرین آب به عنوان وان جکوزی حمام وجود دارد این است که مشتریان خیلی راحتی می توانند با استفاده از سلیقه خودشان، شیرآلات مخصوص وان جکوزی حمام زیرن آب را تهیه نمایند. این شیرآلات در دسته بندی رنگ های متنوع مانند رز گلد، گلدن، کروم، استیل و همچنین سفید می باشد تا تمامی سلیقه ها و همچنین همخوانی رنگ با رنگ وان جکوزی را در بر بگیرد. این شیرآلات در هنگتم ثبت سفارش برای خرید وان جکوزی حمام زرین آب انتخاب می شوند و برای پر کردن وان و همچنین شستشو کاربرد دارند.

 

لیست قیمت وان جکوزی حمام زرین آب

اصلی ترین و بهترین راه برای گرفتن اطلاعات از قیمت محصول مورد نظر به خصوص وان جکوزی حمام زرین آب می توان به سایت زرین آب مراجعه کرد. اما برای اینکه از آخرین و بروزترین قیمت ها به همراه کاتالوگ های محصولات مربوط مانند انواع این وان جکوزی و ابعاد مختلف وان جکوزی حمام زرین آب می توانید به سایت اسنپ کالا مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به این سایت از آخرین لیست قیمت وان جکوزی حمام زرین آب مطلع شوید.

 

نمایندگی وان جکوزی حمام زرین آب

یکی نمایندگی های موجود برای اطلاعات بیش تر و مطلع شدن از آخرین تخفیف ها و قیمت های وان جکوزی حمام زرین آب ، فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا می باشد. انواع مختلف وان های این برند را می توانید در این سایت به همراه کمترین و ارزان ترین قیمت ها مشاهده کنید و در نهایت خرید خود را با اطمینان ثبت کنید.

 

خرید وان جکوزی حمام زرین آب

همانطور که گفته شد فروشگاه اینترنتی اسنپ کالا این امکان را به شما می دهد که با مراجعه به کاتالوگ های موجود برای انواع مدل وان برای این برند، از آخرین قیمت ها و مدل ها و همچنین تخفیف هایی که در نظر گرفته می شود را مشاهده و از آن ها مطلع شوید. پس تمامی این موارد به شما کمک می کنند تا انتخاب راحت تری داشته و در نهایت از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید؛ ضمانت 5 سال و خدمات پس از فروش امکاناتی است که این سایت در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید یک وان جکوزی حمام زرین آب کافی است که ابعاد، تیپ و مشخصات مناسب با سلیقه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه نمایید.